Hanımlar hayırlı pazarlar nasılsınız umarım iyisinizdir 34+4 Ken doktor muanesıne gıtmıstım kilosu 2.5 boyuna da 66cm dedı doktor internet ve uygulamada okuduğuma gore en fazla 52 cm olarak doguyormus bebekler ama bızımkı 34 deyken 66cm nasıl oluyor o zaman???? Kafam karıstı bızım gıbı boyu uzun olan var mı acaba???