Meyra34 doktorum normal Doğum yanlısı. İki haftadır bir hafta daha bekleyelim diyordu. Ama artık oda ümidi kesti. Poposu iyice rahme yerleşmiş mümkün değil dönmez artık diyo. O yüzden Çarşamba gittiğimde yine dönmemişse sezeryan günü verecek canım maalesef