Miniminiben Kizlar devlette doğum yapacağım inşallah , devllette doğum yapıp da odasını susleyebilen oldu mu acaba ? Sıkıntı çıkarıyorlar mi . Konya’da olacak doğumum,şehir Hastanesi’nde.