Edolili Kızlaaaar merhaba, bimden basılmış yaprak alıp beğenen var mı ? İnce mi nasıl tadı güzel oluyor mu sardinuz mi
Sengul-9798 Edolili kesinlikle alma o kadar yoğun yüzlü ki 2 gün suda bekletmeme rağmen tuzu gitmedi ayrıca yaprak larda iyi değil eğer düşünürsen peynirci babadan al oranın ki çok güzel
Edolili yildizzzz16 şokta olduğunu bilmiyordum teşekkür ederim ona da bakayım . Yani bimimkine bakınca şöyle güzel görünüyor ama kalın mı ince mi bilemedim
yildizzzz16 Kuzuletta ben almadım yorumlarda görmüştüm canım evet bidondaydı belki aktüel olarak mı gelmişti acaba bilemedim şuan