Burda okuduğum pozitif doğum hikâyeleri sayesinde normal doğum korkum azda olsa gidiyordu onun için bende doğumunu yazmak istedim.7 nisan günü kontrolüm vardı sabah doktora gitmeden önce kan gibi bir şey gelmişti doktora gittim doktor nişan olmaya bilir dedi her neyse eve gittim hafif hafif ağrı gelmeye başladı bu sırada ben evi topla yemek yap vs uğraşıyorum ağrım artıyor eşim hadi gidelim diyor ben hala doğum sancısı böyle olmaz daha şiddetli olması lazım sabah gideriz diyorum en son eşim dk tutmaya başladı her 7 dakika da bir ağrım oluyor ama normal bir ağrı kalktık hastaneye geldik açılma var mı diye baktılar 1 cm açılma var doğum da şimdi olmaz dediler bende eve gideyim o zaman dedim ebe yolun uzun kal bu gece burda dedi ,gece boyunca ağrım oldu Tanılmıyacak bir ağrı değil normal adet sancısı gibi her sancı geldiğinde derinn nefes alıp verdim artk sabah saatlerinde şiddeti artı açılmaya baktılar tamam dediler bir iki ağır sancı oldu bir iki de ıkınma ile bebeğim kucağımdaydı benim gibi ağrıya dayanamayan bile doğurduysa hiç korkmayın kızlar 😂