Esra66199 ben daha doğum yapmadım koşuyoluna gidiyorum medipole..bi hastaneye bağlanayım istedim rastgele bir doktor seçtim çünkü sürekli değiştiriyorım psikolojim bozuldu armudun sapı üzümün çöpü diye diye..Ama şükran hanım gerçekten çok tatlı birisi..