Kızlar üç gün önce kasık ağrısıyla acile gittim enfeksiyon çıktı serum takılıp ilaç veridi bu gece sancıyla uyandım serklajlı olduğum için çok korktum henüz 29 haftalığım acile gittik nst çekildi ve vajinal ölçüm yapıldı 32 mm dendi ama sancının nedenini anlamak için araştırıldı ve sağ böbreğimde genişleme olduğı söylendi enfeksiyonun sebebide buymuş çoo korkuyorum bu enfeksiyon dikişime vs zarar verir mi bu durum başına gelem var mı