uzun zamandır oraya gidiyorum mayıs sonu doğum orada olacak nasipse.
Her gittiğimde dogum yapmıs bayanlar ile konuştum biraz.
Benim 3.sezeryan olacak.
Sezeryan doğum yapanlar genel anlamda memnunlar.
Ameliyathane ve dogum odası cok temizmiş ve cok büyükmüş.
İlgi alakadan memnunlar
Ücretli odaları varmış cüzi miktarda isteyen tek kişilik odada kalabilir yani.fiyatını bilmiyorum sordum öğrenemedim sanırım dogum zamanı kayıt olurken öğrenilir.
Daha önce burda bi postta görmüştüm şansa artık oda bi bayana tek oda düşmüş.
Oda süsleme serbest dendi.
Bazı gebeler eşlerin belli saatlerde ziyaret edebildiğini söyledi.
Bi başka bayanla konustum, eşimi almadılar. bu yüzden ücretli odaya geçicem bu dogumda dedi.
Olumsuz olarak; genelde normal doğum yapanlar. Ebelerden memnun değiller onun harici bi sıkıntı duymadım acıkcası
Benim 2 arkadasımda orada doğum yaptılar memnun kaldılar