Venuskizi onun yeri başka olucak ama Rabbim yerini zamanı geldiğinde doldurur canım benim sen yeterki kalbini bozma isyan etme. Bu senin sınavın, bunu başarıyla geçersen, Rabbim mükâfatını kat kat verir unutma. Hamile kaldığında Allah um ben ne yaptım nasıl hak ettim de bu mucizeyi bana verdin demediysen, niye ben Allah ım da deme. Bak bisürü sıkıntısı varmış. Belki doğunca haftasını doldurunca ölecekti, belki çok ağır ameliyatlar geçircekti, belki gözlerinin önünde eriyecekti ve sen çare olamayacaktın o inan daha kötü. Bende çok çok ağır şeyler yaşadım ama hiç isyan etmedim. Şükrettim, Rabbim daha çok sevdin, bu dünyada kirlenmeden tertemiz cennetine aldın dedim. Çok şükür 8 ay sonra tekrar hamile kaldım. Doğumuma az kaldı inşallah. Rabbim sana da zamanı gelince yine verir üzülme. Dua edicem senin için♥️