Ferayyy benimde kızım tüp bebekle oldu 3 yasinda 9ay kusma mide bulantısı yasadim spinal sezaryen oldum ondan sonrada istifra bu gebeligim de normal oldu tüp bebek degil ilk 3 ay bunda da mide bulantısı kusma yaşadım şimdi 34 haftalık olduk 4,5 hafta sonra 2.sezaryenimi olucam Allahım nasip ederse