Ayselsilahimigetir İlk kan verdiğimde beta 1500 cikti iki gün sonra 4076 ya yükseldi ikiz olabilir mi🤔
Ayselsilahimigetir BurcuArya35 cokta fazla gecmemisti 5 martta adet oldm 5 nisanda test yaptirdim 1500 cikti 😏
BurcuArya35 Ayselsilahimigetir anladim canm ailede ikiz yoksa olma şansı düşüyor ama belli de olmaz benm 5 gün geçtiğinde 11909 çıkmıştı beta
Ayselsilahimigetir BurcuArya35 kayinvalidemin annesi ikiz kuzenimin ikizi oldu sülalede var açıkçası ikizde istemiyorum korkuyorum çünkü degerim yüksek olunca ikiz olabilir dediler ondan endise ettim