Kızlar bebeğim 35 günlük doğduğundan beri mama ile besleniyor çok az anne sütü alıyor maalesef hiç kaka sorunumuz olmamıştı ama pazartesiden beri kabızlık başladı normalde günde 2-3 defa kakalı bez alırken cuma öğlenden beri yapmadı kakasını. Gaz problemi yaşadığımı için sma optiprodan comfort a geçtik ve aynı gün sab simplex damlaya başladım günde 4 defa 10’ar damla. Probiyotik takviyesi de alıyor arada zeytinyağıda veriyorum ama yavrum 2 gündür yapamadı kakasını. Mamadan mı dedim ama böyle bir etkisi yokmuş aksine lifli olduğu için daha rahat yaparmış bebekler. Gaz sorunu çözüldü çok şükür çok rahat çıkartıyor gazını ama kabızlık 🥹 Sab simplex i araştırdım bazı bebeklerde kabızlık yapmış kullanan annelerm siz yaşadınız mı böyle bir durum? Birde önereceğiniz bir şey olur mu? Kabızlık için. Önceden altını alırken bile elime yapardı şimdi gözüne bakıyorum yapsın diye. Bu arada bende kabızım mesela onun etkisi olur mu? Bu arada ağlama krizi yok karın ağrısı da yok sanırım karnında sertlik vs de yok sadece kaka yapamıyor. 2 gün önce yaptığında da önce biraz kuru geldi kaka ama sonra cıvıklaştı rahatça yaptı kakasını.