Merhaba, 5+6 hamileyim. 1buçuk hafta önce 3 günlük bi lekelenmem oldu ve bitti yerleşme kanaması dendi. Beta değerlerimde genelde %60-66 olarak arttı. Doktor başından beri sağlıklı bir genelik olduğunu düşünmüyor artışlardan dolayı. Geçen hafta kesemizi ve içerisinde oluşumumuzu gördük. 1.4.23 te kese 0.61 cm di 7.4.23 te gel kalp atışına bakarız demişti fakat benim pazartesinden bu yana peçetede sürekli kahverengi çamurumsu lekelerim oluyor günde 2 kezde kırmızı bordo mukusumsu kanamalarım geliyor. Doktora gittiğimde progestan verdi kullanıyorum kesilmedi. 7.4.23 te kese 0.85cm çıktı. Doktor sağlıksız gebelik hemen kürtaj dedi. Olmak istemedim bekleyelim dedim. 1 hafta süre verdi haftayada gelişmemiş olursa kürtaj dedi. Bu durumu yaşayan varmı? Lütfen yardım edin. Kese gelişimi yavaş olurmu? Sonradan düzelirmi?