Kızlar sezeryan sonrasındaki süreç için düşünmüyordum hem ağrısı çabuk toparlanma hemde sezeryan karnı falan diyorlar sarkma vs dediler normal istedim hep fakat normal doğumda oksijensiz kalan bebekleride oludum burda açıkcası biraz korktum benim nefes kapasitem az daha önce akciğer ameliyatı geçirdim sol üst lobumu aldılar o yuzden daha cok yıkanıyorum acaba doğum esnasında bu sıkıntı olurmu diyorum kısacası kafam çok karıştı