zge13 aşko sezeryan olursan o korse işini unut :) yani biraz geç takmaya başlarsın bir de hemen takılmamalı organlar bir kendine gelsin zavallılar 9 ay ne çekti . termal korseylede yazın çok perişan olursun birde onunla uğraşma . hava alan korseler var delikli kopçalı onlardan kullanabilirsin. hemen doğum sonrası takıcam dersen de benim tavsiyem yün korse hem beline falan da iyi gelir