Ozlm_31
Ben de o haftalarda öyleydim, ekmeği sindiremediğimi anladığım an ekmeği bıraktım, 10.haftaya kadar neredeyse hiç yemedim. Katı şeyler yemeye korkuyordum çünkü sindiremiyordum yani çok kötü gerçekten, olabildiğince lifli gıdalar, yumuşak meyveler, sıvı şeylerle beslenmeye çalışmıştım. Ona rağmen yine hazımsızlık oluyorsa maden suyu içiyordum gece rahat uyuyabilmek için aah ah kolay gelsin bacım 2.trimesterda geçiyor inşallah 😇❤️