Ozlem1231231931 En belirgin belirtileriniz neler neler yaşıyorsunuz gün içerisinde hiç hissetmediginiz zamanlar oluyor mu?
ebrarmom08 Ozlem1231231931 sürekli uyumak istyorum goguslerimde hassasiyet var bide surekli atrli giderliyim ve hersye agliyorum baska bi skntim yok cok sukur 😂 4+3 m 😄
Asilaymomm Ozlem1231231931 bende bazı saatler öğürme, kasık ağrısı, halsizlik hepsi olurken bazı saatler hıc hamile değilmişim gibi oluyorum ☺️5+2 umarım benm gibi dusunen vardır hıc bıse hısstmedıgım an acaba bır aksilik mı var diye dusunmeden edemiyorum 🙈
ebrarmom08 AylaNur_ icimi bi his dustu adetim gelmeden 2 3 gun once idrar testi yaptim 2 tane pozitif cikti 3 4 gun sonrada gidip kan verdim 750 lerdeydi . Bu arada kimyasal gecrmistim hemen sonra adet gormeden hamile kalmisim dogum yptm 7 aylik olduk bile