Merhaba hanımlar. 38+3 haftalığız. Cuma randevuya gittiğimde başı kanala girmeye başlamıştı açılmam yoktu. Dün gün içinde ufak ufak adet sancısı gibi sandılarım oldu şuan bile oluyor. Doğum sancısına yaklaştığım anlamına mı geliyor. İlk gebeliğim tecrübeli anneler bilgilendirirse. Bide tamamen sancı geldiğinde ve sonrasında nasıl bi yol izlemeliyim 🤲