nurs2103 eğer sizin vücudunuzda zaten fazla miktarda varsa ve kullanırsanız evet fazlası otizme sebep oluyor, hemen karşı çıkanlar olacaktır ama bilimsel bir çok makale var bu konuda. Ben tahlil istedim yapmaya gerek yok deyip verdiler sonra kullanmadım ve dahiliyeye gittim tahlil istedim ilk başta yüksekti kullanmadım ve doğal yoldan alıyordum sonra iştahsızlık başlayınca yiyemedim tekrar tahlil yaptırdım düşmüş o şekilde kullandım bir süre. Ben bakılmadan verilmesine çok karşıyım ne de olsa sentetik bir hap araştırılmaması çok üzücü