hilaleee Kızlar hayırlı sahurlar 📌 3 yılin sonunda klomenden 6 kere olumsuz sonunda aşılamaya başladık 💐 Bugün ilk gonal-f 50′lik vurdum. Bakalım nasıl ilerlicek neler olucak çok merak ediyorum 🐣
Deletedmom_85 hilaleee gonal f’in daha etkili olduğunu duymuştum inşallah şifa olur. Hayırlı sonuçlar almak nasip olur inşallah 🌺
123emakumsal hilaleee bende gecen ay asilama yaptim gonaf f kullandim sonuc alamadim bu sefer gonaf f kullandirmadi yumurtalarim kendiliginden buyumus gerek yok kullanmaya dedi hayirlisi ile yarin 2.asilama olucak insallah bende isteyen herkesde hayirlisi ile hayirli haberler alalim
hilaleee Deletedmom_85 evet canım tüp bebekte kullanılan bı ilaç insAllah nasip olur bu sefer 😍 Hem heyecanlıyım hem korkuyorum hayal kırıklığı yaşamak beni inanın 5 yıl yaşlandırdı.