Elahazallll Kızlar 9 haftalık hamileyim ama karnımı göreseniz 5 aylık hamile gibiyim benim gibi olan var mı ya neden karnım çıktı benim 🥴🥴☹️
zge13 Elahazallll gluten hassasiyetinin varsa olabilir ya da gebelikle birlikte gelişmiş olabilir endokrin uzmanına giderek takibini yaptırabilirsiniz
bastet Elahazallll benim de tam 9. Haftada 5 aylık göbeğim vardı😅😅 şuan 12 haftalık olduk indi. Gaz sıkışması oluyormuş ama biz fark etmiyormuşuz açıklaması buymuş. Gaz birikimi yani hatta karnımın 9. Haftadaki görüntüsünü atıyım size
zge13 Elahazallll hamur işlerine hassasiyet hamilelik öncesinde de olurdu bende ama gidip baktirmadim şimdi de yiyince sığamıyorum karnım çok şişiyor
Ozge56 Elahazallll bende hissetmiyordum o dönemlerde meğersem bağırsak sıkışması deniyormuş sonradan indi bir ada
Elahazallll Ozge56 ay inşallah benimde öyle olur gluten dedi biraz önceki arkadaş netten baktım korktum 😟
Elahazallll zge13 çiçeğim hamur işi öyle yemiyorum ki ☹️ yemek listesi verdi doktorum elimden geldiği kadar onu uyguluyorum
zge13 Elahazallll hmm anladım o zaman üsütmüs olabilirsiniz yanında mide bulantısı vs eşlik ediyorsa başka da bir olasılık bilmiyorum aklıma gelen
birgaripana_ Elahazallll off bende öyleydim ilk.ç başlarda ve şuan. 13.haftadayım yine gazman a dönüştüm 😩 sanırsın 6 aylık. Benimki hep gaz ve kabızlıktan.
bastet Elahazallll siz sağlıklı beslenmeye ve bol su içmeye devam edin kendiliğinden inecek o doktorum böyle söylemişti ve öyle de oldu tamamı gitti bu göbeğin 🙏
Elahazallll bastet çok teşekkür ederim güzel konuşmanız için içimi ferahlattınız Allah razı olsun sizden
busragil Elahazallll ben de boyleydim simdi 30. Haftamdayim 40.haftalik saniyolarlar😁 Zayifim ve iç karnim hic yokmus oyle demisti doktorum, normalde de su içsem gobegim çıkardı zaten. Yani illa bi saglik sorunu olmak zorunda degil nedeni🌼