Şükürler olsun okadar heyecanlıyım ki anlatamam😍 daha önce 1 kimyasal gebelik 2 kez de bebeğin kalbi durduğu için kürtaj olmuştum hiç bugünlere gelmemiştik. Bizim gibi 2 trimsere girenler nasıl gidiyor kızlar çok şükür bizim hiçbir sıkıntımız yok sık idrar dışında çok rahat bir hamilelik geçiriyorum 🤲