poyrazin_annesi28 Bircanyavuz270 Kafandan at bebiş düşüncesini. Stres yapma bunları yapmana hiç gerek kalmicak zaten 🌷
Aysee1123 Bilimsel bir kanıtı yok kulaktan dolma insanlar arasında denenen işe yaradığı söylenen yayılan bir söylentiden ibaret :) Sen amudada kalksan taklada atsan nasip olan olur değilse olmaz
Bircanyavuz270 Peki adetten sonra göğüs hassasiyeti neden olur kizlar bilginiz varmı adet gibi de değildi de az bişey göğüs hassasiyeti ve siskinligim var kahverengi lekelenme ve 2 gün adet şeklinde olmuştum ,🥺
Elitopatra25 Bircanyavuz270 bı ay özellikle buna dikkat ettim yastık koydum kalkmadım felan olmadı diğer ay hemen kalktım ayağı her ilişkiden sonra beklediğim anda oldu kendini strese sokma olmaması için en büyük etken bı akışına bırak hiç beklemedigin ay öğrenirsin bende öyle oldu 5ay boyunca niye olmuyor diye diye kendimi yedim bitirdim en sonunda 6.ayimda olursa olur olmazsa yapacak birşey yok kafasindaydim tamda 6.ayimda kaldim
Bircanyavuz270 Elitopatra25 2 3 ay denedim çoğu zaman takmadım ama 3 yıl oldu korunmadim hiç bisekilde sorun falan da yok ,🥺 ikimizdede
Elitopatra25 Bircanyavuz270 onun bir nasibi var o günü bekliyor emin ol bana dua et sadece Allah’ım nasip eder birgün öylesi varki yıllar yıllar bekliyor bak bir sorunda yokmuş olur inşallah çok stres yapmayin
Mcg21 Bircanyavuz270 böyle şeylere inanma yok yastık yok başka bir şey doktorlarında da söylediği şu biraz uzan normal bir şekilde yarım saat falan o kadar onun dışında bir şey yapmana gerek yok bence inşallah seninde bebişin olur 🙏🏻