Ben 2 haftadır yaşıyorum ama son 3 gündür kasıklarıma kramp giriyor gibi adım atamıyorum adet sancısı gibi diyorlar ama benim ki kramp gibi doktor sancın var hafif hafif yakında doğurursun demişti dün ben 37+5 im şuan. Sizde nasıl başladı yada yaklaştıkça neler oldu