Dilanyrktr Adetim 40 gün geçti bor hafta önce test yaptım değerim 44.66 çıktı daha cok küçük sanırsam bilgisi olan varmı
sehrengiz_8 Dilanyrktr canım bir ay yumurtlaman olmamış yumurtlama olmadığı için de adet görmemişsin büyük ihtimalle. Ondan sonraki döngü sürecinde tekrardan yumurtlama olmuş ve büyük ihtimalle çok yeni bir gebelik adet düzensizliğin var mıydı