Kizlar o kadar mutluyum ki erken doğum riskim var 17. Haftadan beri ve çok şükür ikili rakamlara düştük 🤍 ikinci doğumum olacak ilki de sezeryandi buda sezeryan olacağı için erken gelmezse son 85 diyebilirim 😂 zaman su gibi geçsin istiyorum çünkü sürekli evde olmak hastane dışında yordu artık