TubaEraslan Kızlar bugun nişan geldi doktora gittik hemen. Açılma arrık başlamış 1 santim dahalık . Nst soktu beni ve bebeğin kalp atışı çok yüksek çıktı eve geldim ama bu durumu yaşayan var mı