Tugceee95 Daha yaptırmadım zaman yaklaşınca yaptıracağım. Oğlum olacak 50 cc şişelere aşk-ı salda diye mavi hoş kokulu kolonya koyacağız. Yanına isim Baskılı çikolata. tarçına yapılmış makromeden yapraklı magnetler var o konuda hala kararsızım 🙈🤷🏼♀️