NrglTurkoglu Bende 36+4 oldum 😊 Benim 2.hamilelegim ama inanki bemde hicbirsey bilmiyorum 🙈 ilki sezeryan oldu ve cok kolay bir hamilelikti, ikincisi cok zor geciyor ve agri sizi ayirt edemiyorum surekli korku ve tedirginlik icindeyim 😊 Benim 19 Nisan yada 24 Nisan dedi doktorum dogumu, tam bayrama denk geliyor o ara o yuzden sali gunu karar verecegiz bakalim