Yenievli4 bende 4 aylık gebeyim gebeliğimin 3.ayında benim de kuyruk sokumum acımaya başladı özellikle otururup kalkarken oluyor doktoruma danışmayı da unuttum önümüzdeki ay kontrolüm var soracağım bakalım😑Büyük ihtimalle gebelikten diye düşünüyorum çünkü daha önce böyle birşey olmuyordu.