Merhabalar 10 aydır tedavi oluyorum bebek için. Pcos hastasıyım. Karnimda böyle bir şişlik var.24 Mart’ta çatlatma iğnesi oldum. Yarın regli günüm. İnşallah olmam 😂 sizlerde de böyle bir şey oldu mu ? Merak ettim. Yeni gözüme çarptı böyle birşey doktoruma sormam gerekli mi sizce ? 