zelis01 Bel ağrısı yok çok şükür kramp da pek yok ,oruç da tutmuyorum şimdilik dincim ama sık sık sıkışmak ne kadar zor ,anlarsınız beni. Misafirlerin yanında ben ne ara wc ye gideyim, bugün davetliydik , mecbur gittim ama insan düşünüyor. Çaya çorbaya eşim kalksa bile aklımda bir sıkışma senaryosu var.