Rumeli22 benim 21. Hafta kısalmam ve humileşmem başladı. Doktorum WC hariç hep yatmamı söyledi. Öyle de yaptım hiç kalkmadım genelde ayak altıma yastık alıp hep uzandım. Annem, eşim, kayınvalidem dönüşümlü baktılar sağolsunlar. Öyle öyle 10 hafta oldu çok şükür şimdilerde bi tık daha rahatladım.