Soğuk su sadece boş mideye girince hafif gaz ağrısı yapar soğuk kimseyi hasta etmez bebeklerde dahil insanı düşük bağışıklık ve mikrop hasta eder eğer bağışıklığınız zayıfsa soğukta direnciniz düşer bu yüzden hasta oluruz. Zira soğuk su ne sana ne bebeğine zarar vermez. Büyükleri dinlemek lazım ama bilimin ve tıbbın da takipçisi olmak lazım sırf birilerinin yaşı bizden büyük diye her dedikleri doğru sayılmamalı. Ruslar bebekleri doğar doğmaz karın içine atıyor onlara neden bişey olmuyor. İskandinav ülkeleri bebekleri dışarda soğukta bekletiyor neden bişey olmuyor. Bir de daha karnında yani çocuk içeri girdikten 2 dk sonra içtiğin su ısınıyor içerde soğutucu yok neticede bebekte plesentanın içinde ulaşmıyor bile belki de