Mutlulugummm eger dayanılmaz olursa kesinlkle doktora git. Ben ilk hamileliğimde cok agrı yaşadım. Her gittiğim doktor normal dedi. 10 haftalıkken de bebeğin kalbi durdu. Seninki böyle olacak diye birşey yok. Sakın korkma kuruntuya kapılma. Amacım seni paniğe sokmak da değil. Sadece önlemini al. Doktorun iyiyse zaten hiç dert etme.