Selam arkadaşlar, size bi sorum olcak. Ben istediğim zaman doktora ulaşamıyorum, yurtdışında yaşıyorum burda çok sık hastaneye gidemiyoruz doktoru zaten her istediğimizde göremiyoruz..
Bugün tam 12 haftalık oldum, 2 gündür kasığıma sancı giriyor ara ara ve sürekli ayağa kalktıkça başım dönüyor kalbim hızlı çarpıyor gibi hissediyorum. Mide bulantım yoktu midem bulanır oldu. Bunlar normal mi etrafımda sorabileceğim yakınım da yok. Araştırdığımda tansiyon düşüklüğü normal yazıyor her yerde ama tansiyonum mu düşük onu da bilmiyorum sadece tahmin ediyorum.. Sizler böyle şeyler yaşadınız mı merak ediyorum