Kızlar 6 hafta 4 günlük hamileyimm bugün biraz fazla yordum kendimi zaten kusmaktan kaç gündür su bile içemiyorum bugün biraz iyiyim diye evi falan süpürdüm akşam oldu bı yarım saat uzaniyim dedim kalktigim da sancidan yuruyemedim hem kasigima hemde alttan şimdi de belimde çok ağrı var ayağa kalkınca da sancı oluyor alttan sizce yoruldum diye mi yoksa hastaneye gitmeli miyim 🤔 ikinci gebeliğim 9 haftalıkken kalbi durmuştu bunada Bisey olur diye çok korkuyorum