gelartkk Arkadaşlar yakın zamanda Zeynep Kamil hastanesinde doğum yapan oldu mu süreç nasıl ilerliyor acaba
minikaras gelartkk tedavi için kadın doğuma gitmiştim asistanları başından savıyordu güya övülen doktordu kadın beni muayene ya da test istemeden dinlemeden direk tüp bebek için rahim filmi istedi çok ilgisiz pis bir yerdi
gelartkk minikaras tedavi için bende gittim ara sıra kontrol içinde gidiyorum da doğum daha hassas bı durum olduğu için tecrübesi olanlardan bilgi almak istiyorum
Selin2827 Bende yazmak istiyorum maalesef hep asistana denk geliniyor benimde sorum cinsiyette asistan yorum yapan değişen oldumu acaba bana benziyor dedi net cevap alamadım bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim