Melkur rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah. Sanırım sezeryan olacaksın. Odana gelene kadar bişi hissetmiyorsun bir süre sonra biraz ağrılar baslar ama ne kadar ağrın olursa olsun yatma doktor kalkabilirsn dediği zman kalk bil yürüyüş yap yatağa Girme daha rahat atlacaksindr Emin ol. Normal doğum sonrası gibi asla olmaz ama ben doğumdan 2 3 saat sonra flan Kendim tuvalete gittim hemşire destek olun demişti üstelik sabaha aynı gece hastanede merdiven inip ciktm zordu ama değdi doktorm sabah beni merdiven inip çıkarken gördü şaşırdı helal olsun demişti zorla kaldırıyoruz hastaları sen maşallah en iyisini yapıyorsn kendin ve bebeğin için demişti hatta cok fazlasıyla gaz vardı nefesimi kesiyordu inip çıkarken fark etti karnını ufalayark inip çıkarsan gaz da daha rahat çıkar rahatlarsın demişti o yüzden cok şükür nazar değmesin çok rahat geçti ameliyat sonrası sanada öylesi nasip olur inşallah 🤲