Seherak Dfn_1303 iri bebeğin zorluklarıda ayrı bence karın çok büyük erken sancıda yapabılıyor aynen o kdr kalmasın zaten iyice zorlaşıyor benım 38+6 cuma amelıyat olcam çnkü açılma ve sancı başlamış zaten 4kg yani çok zorlanıyorum
Dfn_1303 Seherak karnım o kadar büyük değil iç karnım geniş sanırım. Normal istediğim için bekleyemeyecek doktorum 😀
Daphnee Ege1209 38+0 14 nisana sezaryen için gün aldık heyecanla bekliyorum sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebeklerimizi 😇
Daphnee Seherak ben de cuma günü sezaryen olacağım çok heyecanlıyım kızıma kavuşacağım için sağlıkla gelsinler inşallah 🥰