Mediha99 Anneler ben 19 haftalık hamileyim ilk 3 ay progestan fitil kullandım ama ona rağmen akıntım oluyordu şimdi kullanmayı bıraktım ve koyu yeşil kokulu sürekli akıntım var bu bana veya bebeğe zarar verir mi ilerde
kuzeycikkk Mediha99 canım renkliyse enfeksiyonun var demektir doktoruna söyledin mi test yapsın sana bazı enfeksiyonlar inatçı oluyormuş bol bol su iç
Mediha99 Yagmurcmn az önce bir gebe enfeksiyon olduğu için erken doğuma alınmış 25 haftalık kanaması olmuş korktum böyle bir riski var mı acaba
Yagmurcmn Mediha99 enfeksiyon hep olan bişey derecesine göre değişir çok yüksek enfeksiyon bebeğe tabikide zarar verebilir
Mediha99 kuzeycikkk evet renkli koyu yeşil sarı bazen çok koyu kıvamlı oluyor doktora söyledim ama üstüne basarak bir daha söyleyim
kuzeycikkk Mediha99 söyle tabii ki sıkma canını ama hamilelikte biz kadınlar enfeksiyon kapmaya çok açık oluyoruz eşinle korunmasız ilişkiye girme canım
Yagmurcmn Mediha99 evlenmeden öncede vardı gebelikte çoğaldı canım günlüksüz asla gezemem ben özellikle son haftalarda yeşile döndü ama enfeksiyon çok çok düşük çıktığı için doktor önemsemiyor