Babycik Kızlar 35+2 deyim 2 gündür belim çok ağrımaya başladı bebek doğum şekline döndü demişti doktor bel ağrısının doğumla bir ilgisi olur mu
iremasmahan06 Babycik benimde belim ve sirtim cok agriyor ozellikle geceleri bebek dogum sekline geldimj bilmiyorum ama bazen de bi baski hissediyorum benimde 35+2
Babycik Senayl34 bir anda başladı belimden bir ağrı giriyor yaşanlara sorim dedim doğum belirtisi mi diye
Havuc bu yazıyı ağrıdan ağlayarak yazıyorum inanılmaz bel ağrısı çekiyorum yürüyemiyorum yatamıyorum deli gibi uykum var canım yanıyor