Slma_aygn gakkoyengee kızımı 18 haftalıkken hissetmiştim oglumuda 1 haftadır ufak tefek içerde kayar gibi hissediyordum ama 1 saat kadar önce okkalı bı tekmesini yedim 17+4 bugün 😊
Gebeysek1 gakkoyengee 18. Haftayız. Bugun içimde kelebek kanat çarpması gibi uzun süreli bir şey hissettim. Bence hareketiydii
Ahlasinannesiii gakkoyengee Haftada net anladım ki içimdeki kıpırdqmq ya benzeyen şeyler bebeğime ait 🥰
gakkoyengee Slma_aygn ayyy ne güzel erken hissetmişsiniz 20. Hafta diyorlar ondan merak ettim erken hisseden var mı diye benimde oğlum olucak 🥹
Slma_aygn gakkoyengee herkesin bir olmuyor bebekten bebeğe de değişiyor annenin kilosuna göre falanda değişiyor
babyasyanil Haftada minik kelebek uçması gibi hissettim 19 dan sonra yavaş yavaş hissetmeye başladım🥰
gakkoyengee babyasyanil benim sadece onun bulunduğu yerde kasılma oluyor ağrı değil ama böyle sızı gibi daha 11 haftalık imkansız
bebitomom gakkoyengee 18. Haftadayım 2 gündür çikolata yedikten sonra sol tarafında bir kıpırtı var ama çok tuhaf bir his sanki içden birşey gıdıklıyor gibi yani umarım bebeğimdir boş yere heyecanlanmamışdır 😂😂
Merve1616 13.haftada ilk kez hissettim.Su an 15.haftanin sonundayiz az önce onun kimildanmasina uyandım 🌸
Bernnnaaaa Merve1616 arkadaşım saçmalamayın ya 13. haftada hissedilir mi zaten kendisi ne kadar da hissedeceksin bağırsak hareketlerin onlar 😂
Deniz123456789 gakkoyengee 2 tane kızımı var onları 22 haftandan sonra hissetmiştim suankini 17 haftada hissettim şimdi 25 haftayız durmadan tekme yiyorum küçük beyden😂
blueberyy00 gakkoyengee 16+3 haftaliktim net hissettigimde 17+3 de ise tam bir hafta sonra eşimde elini karnıma koyup dışardan hissetmisti