Betulll1996 Kızlar küçük sepet beşiğim var yatak odasında yanıma koymak için ama ayrıyeten odasına hangisini alsak iki arada bir derede kaldık sizlerde yardımcı olun sizce hangisi🥰🥰
tubimom Betulll1996 ben direk Montessori aldım 4 aydan itibaren yattı hala da yatıyor beş yaşına geldi arada bizde yatıyoruz 😅
tubimom Betulll1996 etrafı zaten kapalı kenarliklarini yaptım bir süre sonra yatağından başka bir yer istemedi şimdi ilk fırsatta bizle uyumak istiyor o başka. O zaman evim küçüktü yatak odasına beşik sığmıyordu birazda mecbur kaldım