37+5 haftalık gebeyim yaklaşık 1 haftadır ciddi şekilde öksürük boğaz ağrısı şişliği var doğal yollarla ve doktorumun önerdiği antibiyotikle atlatmaya çalışıyorum hala geçmedi. Öksürürken karnım kasılıyor doğal olarak bebek için sıkıntı olur mu sizce?