Kızlar 16+6 dayım ikinci gün oluyor karnımın sol yanında ara sıra olan bi kramp vardı şuan stabil duruma geçmiyo böyle kabız olursunuz da bağırsağınıza kramp girer ya öyle rahim büyüdüğü için kasık ağrısı normal fln diye önemsememiştim ama gerçekten canımı acıtıyo kasıkta da değil zaten sizce normal mı bu aylarda acilde de bu aylarda pek bişey yapmıyorlar yaşayan var mı şuanda