EzoGelinn Kızlar bademciklerim şişliği için bir bardak süt ve hatmi çiçeği kaynatıp içtim . Bekarken hep yapardım bademciklerim yumuşar rahat yutkunurdum Zararlı olduğu söyleniyor Sizce de Zararlı mı?
xbebegimx EzoGelinn haa ilk defa duydum ama belki deneyenler vardir. Tuzlu su ile gargara da yapabilirsiniz bogazi yumusatiyo
Ervaaa EzoGelinn 1 bardaktan birsey olmaz elbet ama hamilelikte önerilmiyor onun yerine ihlamur içebilirsin tuzlu su gargara yap nane limonde içebilirsin tabi bunlarida doktorum abartmamak şartıyla 1 2 bardaktan birsey olmaz