psikologhb Rocco_cecy 40+1 ama hala gelmiyor salı günü sezaryen olacağım artık yapacak bir şey kalmadı 🙈🤷🏻♀️
Mincik Rocco_cecy biz de 40+2yiz çok yoruldum artık gelmiyor benim oğlan🥹 dün gece regl sancısı gibi sancım oldu sabaha tık yok. Pazartesi suni sancı verecekmiş doktorum😓