Merhaba arkadaşlar ben 21′ ci haftada detaylı ultrason için gitmiştim doktor bebeğinizin kalbinde bir delik var dedi , korkulacak bişey yok dedi ama doğuma kadar yada doğumdan sonra kilo alınca kapanır filan dedi ama yinede korkuyorum. Başına gelen var mı acaba yada büyüdüğün de kapanmazsa ne gibi sonuçlar ortaya çıkıyor