sedcak DuyguKays 27. Haftamdayım benimde öyle btün vucudum sıcak, üşüme hissetmiyorum ama sadece karnım aşırı soğuk hatta buz gibi..
Sevval0308 DuyguKays canım hamileligimin en başından beri göbek deliğim ve karnım hep soğuk :) oradaki kan akışı bebise gidiyor tarzı birşey okumuştum ama ne kadar doğrudur bilemiycem :)
momyseker DuyguKays benimde öyle ya. Zaten benim genelde kalçam ve basen kısımlarım hep soğuk olur. Şimdi karnımda buz gibi oluyo. Geçen doğumun sezaryen olduğu için üşütmekten korktuğum için karnıma hırka bağlıyorum bende 😂
sedcak DuyguKays ben sormuştum, doktorum gülerek bunun normal amniyon sıvısıyla alakalı oldugunu problem olmadıgını çoğu hamilede aynı oldugunu söyledi 🥰 içiniz rahat olsun yinede kendi doktorunuza danışın isterseniz 🙏🏻
momyseker kalpatisi_ yorumları okurken fotoğrafın güzelliğini es geçemedim yaaaa jsjsjsj😂😂😂😂😂😂 efsane ❤️❤️😂
kalpatisi_ momyseker happy mom benim güzelliğimi konuşur fıstık hiç denk gelmedin mi? Neyse ne tanışalım mı güzellik mdkdmdkdmdkdmıdmdkdmdjdjdjmdsmmdmdj
momyseker kalpatisi_ hahahahahah duymamışım görmemişim yaaa ayıp etmişim 🙈 böyle bi güzellik nasıl es geçilir 😂